woensdag 26 februari 2014

A day in my life.

Hoii, Ik wil graag over een dag uit mijn leven vertellen hoe die er normaal uitziet op een doordeweekse dag.

Ik sta in de ochtend rond 7:00 uur op.
Dan check ik eerst Social Media en Whatsapp.
Ik kleed me dan op en begin met mijn make-up.
Rond 7:30 pak ik mijn tas in maar soms doe ik dat de avond ervoor.
Om 7:50 zit ik op de fiets naar school.
Als de bel gaat is het 8:10 en dan beginnen de eerste lessen.
Ik heb om 10:45 en 12:45 pauze, van een kwartier en een half uur.
Ik ben meestal om 16:30 vrij en dan moet ik weer naar huis fietsen.
Gemiddeld doe ik er een kwartiertje over.
Thuis plof ik meestal neer op de bank.
Rond 17:15 gaan we meestal eten.
Meestal loop ik daarna naar boven met mijn schooltas.
Daarna begin ik aan mijn huiswerk als ik dat nog niet af heb.
Heel vaak doe ik in de avond tinychat met fanaccounts, super gezellig!
Rond 19:00 kijk ik soms Violetta.
En om 20:00 Goede tijden, slechte tijden.
Maar om 20:30 gewoon een programma wat erop is.
Om 21:00 ga ik me omkleden, tandenpoetsen en klaarmaken om naar bed te gaan.
Om 22:00 ga ik slapen..
En de volgende dag precies hetzelfde.

Het is een beetje beschreven hoe een normale dag eruit ziet.

Groetjes,
Marit.

1 opmerking:

Viƫnna Van Holsteijn zei

Hahha leuk!
ik zat even rond te kijken op je site en het is echt leuk! ;)