zondag 16 februari 2014

Fanaccount tag

Hoii,
Ik wil graag de fanaccount tag doen omdat ik fanaccounts heb, Deze tag heb ik overgenomen van @weloveteske op twitter. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!
Orginele video : http://www.youtube.com/watch?v=nvuiLe2k4ko

Wanneer ben je begonnen met je fanaccount?

Ik begon mijn eerste fanaccount eind oktober 2013 en dat was @welovetes4you.

2. Hoelang kijk je de filmpjes van je favoriete YTer?

Ongeveer nu ander half jaar, sinds oktober 2012 en ik kijk ze nu nog met plezier!


3. Wat was het eerste filmpje dat je keek en hoe kwam je bij dat filmpje?

Dat was 'dikke dikke olifant'. Ik keek al video's van Diana (disfordazzle) en toen zag ik bij de suggesties Rutger staan en toen klikte ik daarop en toen ging ik naar zijn eerste video's toe.

4. Waarom ben je begonnen met je fanaccount?


Omdat Tes4You nog geen fanaccount had en ze een vriendin van me is, vond ik dat zij er ook een verdiende.

 

5. Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt dankzij je fanaccount?


Ik heb nu 21 fanaccounts en het allerleukste is dat ik Sabrina (alwaysxbeyourself) en Gerenzo (offdale) heb ontmoet op 11 Januari 2014. Maar ook alle lieve mensen die ik heb leren kennen via YouTube en Fanaccounts.


6. Hoe reageerde je toen je favoriete YTer je voor het eerst tweette?


Ik schrok me dood en ik was super blij, Ik weet het niet meer precies maar ik vond het wel super leuk!

7. Wat is het leukste wat je favoriete YouTuber voor je heeft gedaan?


Sabrina en Gerenzo kwamen speciaal naar het centrum komen van Zaandam om me te meeten. Maar ook dat Rutger voor me heeft gezongen op Omegle en natuurlijk alle leuke tinychats wat ik nu bijna elke dag doe. Sabrina en Gerenzo hadden een shirt voor me gekocht en daar hun handtekeningen opgezet en lieve berichtjes.

8. Heb je diegene ontmoet? Zoja, hoe?


Ja, Ik heb Sabrina en Gerenzo ontmoet om naar Zaandam te gaan. Ik hoop ook alle andere YouTubers te meeten op de dytg!

9. Heb je nog een boodschap voor je volgers en je favo YTer?


Bedankt dat jullie me volgen! En voor mijn YouTuber nog heel veel succes met video's maken en je verdient nog veel meer abonnees!

Ik hoop dat jullie deze fanaccount tag leuk vinden, het is een beetje ingewikkeld omdat ik 21 fanaccounts heb!

Groetjes,
Marit!



Geen opmerkingen: