donderdag 27 februari 2014

FROZEN.

Sommige mensen smelten

gewoon om je <3

Hey! Ik heb de film Frozen gezien en ik vond hem super leuk! De liedjes en het verhaal. Alleen ik ergerde me zo erg aan Hans.. Ik was op we heart it en ik zag allemaal foto's van Frozen. Ik kwam helemaal in de sfeer. Ik heb de foto's gedownload en daarna luisterde ik liedjes van de film. Ik dacht bij mezelf ' Hier moet een artikel overgaan! '. Dus bij deze, veel kijk en lees plezier!
Relax en neem de zomerkorting
omdat het toch voor altijd
winter is..

Super schattig maar
ook heel erg zielig!
Olaf, IN SUMMEEER
 
Bijschrift toevoegen

Dit doe ik als ik fangirl
maar dan nog 1000000x erger :)

Dit was gewoon te schattig!


 
Ik hoop dat jullie dit Frozen artikel leuk vinden
want ik ben helemaal verliefd op de film! <3
 
 



 

Geen opmerkingen: