donderdag 20 februari 2014

Liebster Award.


Heyy, Ik heb een Liebster Award !

Het is een virtuele award die wordt uitgereikt aan jonge bloggers, die minder dan 500 leden hebben. Ik ben ook genomineerd! Dat betekent dat ik 11 vragen moet beantwoorden die zijn bedacht door degene die mij heeft genomineerd, dat ik zelf 11 vragen moet bedenken en ook zelf 11 mensen moet nomineren! En ik ben genomineerd door www.blog-4-girls.blogspot.nl aka Dinieke, Hier waren mijn vragen.

1.       Waarom heb je voor je blognaam gekozen?

Omdat ik Marit heet, en ik had vroeger altijd Alwaysmarit bij heel veel site’s en deze was nog vrij.

2.       Wil je van blogger of iets in die richting je beroep maken?

Ik zou het natuurlijk super leuk vinden alleen hoe het er nu voor staat met de views nu niet.

3.       Wat ben je van plan nog te bereiken met je blog?

Meerdere lezeressen en dat mijn artikelen beter worden.

4.       Hoeveel pageviews heb je?

Intotaal heb ik er nu 176.

5.       Wat is je favoriete blog?

Blog van Teskuh, www.teskuh.nl omdat ze er professioneler in is geworden en ook echt haar beroep ervan heeft kunnen maken.

6.       Hoelang heb je nu je blog?

Sinds zaterdag, dat is natuurlijk niet heel erg lang.

7.        Ben je tevreden met je blog?

Ja, Ik ben er tevreden met mijn blog want ik schrijf nog steeds met plezier en dat is het belangrijkste!

8.        Wat voor artikelen vind je het leukst om te schrijven?

Van die help artikelen met tips, erg leuk om te schrijven

9.       Wie/wat inspireert jou voor blogposts?

De fanaccounts natuurlijk, Tumblr, Sabrina en alle andere YouTubers.

10.   Wat zou je doen als iemand je herkent door je blog?

Dan zou ik me eerst echt kapot lachen en daarna denken huh? What?

11.   Beschrijf je blog in 2 woorden,

Dagelijkse lifestyle.

Ik nomineer bij deze Demi - livelikedemi.blogspot.com ,

En dit zijn de 11 vragen,

1.       Wanneer ben je begonnen met bloggen?

2.       Zou je er later je beroep van willen maken?

3.       Wat zou je doen als wordt herkend op straat?

4.       Hoeveel pageviews heb je nu?

5.       Beschrijf je blog in 3 woorden,

6.       Wie/wat is jou inspiratie?

7.       Wat zou je doen als opeens je pagina en account is verwijderd?

8.       Hoe bewerk je je foto’s voor op je blog?

9.       Kan je een jaar lang zonder je blog?

10.   Hoeveel reacties krijg je ongeveer op een dag?

11.   Wat vinden je ouders ervan dat je blogt?

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden,

Groetjes, Marit <3

Geen opmerkingen: