maandag 24 februari 2014

The music tag.

Hoi, Ik doe de Music Tag omdat ik vaak muziek luister en ik dit een leuke tag vond.

De Music Tag vragen:

- Wat is je favoriete band/zanger/zangeres op dit moment?
Shane Harper, R5, One direction en Little Mix.
Ik kan gewoon niet kiezen..

- Eén band waar je altijd op terug komt.
Nou, ik luister niet echt naar bands maar ik luister heel vaak liedjes van Shane Harper.
Maar de laatste tijd ook naar R5.

- Favoriete soundtrack van een film.
Let it go van Frozen.
- Most embarrassing song in your iTunes.
Ik heb geen iTunes maar ik kijk even in mijn bestanden op mijn mobiel.
Ik denk dat het toch wel En Mi Mundo is van Violetta terwijl ik dat liedje best vaak luister en helemaal in het spaans kan meezingen.. Maar ik heb ook liedjes van Mainstreet nog op mijn mobiel staan met World is mine en Invisible Girl.

- Top drie meest afgespeelde liedjes in je iTunes.
Weer even op mijn mobiel kijken..
1. Shane Harper - Rocketship
2. Shane Harper - One step closer to you
3. Violetta - En Mi Mundo
- Favoriete concert waar je bent geweest.
Ik ga niet vaak naar een concert. Maar ik ben bij een concert geweest van Nick en Simon en we stonden vooraan. Naar een concert van Monique Smit, dat was van het dorp en Sipke Jan Bouwsma die toen het Junior songfestival presenteerde gaf ook een soort optreden met de finalisten waar Marissa toen gewonnen had, tijdje geleden.

- Meest onderschatte muzikant volgens jou.
Rebecca Black, ze kan het opzich wel maar soms dan is het gewoon echt vals.

- Favoriete quote van een liedje?
Live for the moment, Not by the past
homie, Live each day like it's your last.

Dit was de music tag ik hoop dat jullie het leuk vinden :)



Geen opmerkingen: