woensdag 19 februari 2014

YouTubers interview.

Heee, Ik heb wat YouTubers gevraagd voor een interview. Heel veel zeiden tuurlijk, daar was ik super erg blij mee. Ik wil jullie de YouTubers hiervoor echt heel erg bedanken. Genaamd Sabrina (AlwaysxBeYourself), Thomas (LeDutchies), Camille (Camille Marie) en Gerenzo (OffDale). Dus bij deze ontzettend bedankt.


Ik hoop dat jullie dit leuk vinden : )


Een blond meisje, genaamd Marit. Begon YouTubers te vragen of ze mee wilden doen met een interview, Ja tuurlijk was het antwoord! Helemaal gillend van blijdschap niets vermoedend een paar vraagjes getikt op haar mobiel. Antwoord! De YouTubers gaven zelfs nog antwoord. Niet normaal. Een paar dagen typen van een stukje. Nu kijk jij dit dus!


Wat vinden je familie en vrienden ervan dat je videos maakt?


Ze vinden het allemaal leuk om op deze manier mijn leven te volgen antwoorden Thomas en Camille. Je familie en vrienden vinden het denk ik eerst raar om het te zien. Je zet jezelf natuurlijk kwetsbaar op internet. Als je geen YouTube videos kijkt en dus ook geen vloggers kent is het natuurlijk wel heel erg raar. Mijn ouders kijken mijn videos af en toe antwoord Sabrina. Ze zijn trots op me verteld Gerenzo.


Hoeveel tijd per week besteed je aan het filmen?


Het kostnatuurlijk veel tijd om de videos op te nemen en te bewerken. Volgens Gerenzo doe je het er ongeveer 2 uur over. Meestal ben je een uurtje bezig om te filmen maar dan komt het bewerken er ook nog bij. Sabrina vind dat het heel erg verschilt hoe lang je er mee bezig bent, qua onderwerp. Thomas besteed niet veel tijd meer aan filmen vanwege zijn examen jaar, dat vinden wij kijkers heel erg jammer maar school gaat toch voor. Je moet altijd rekening houden met school qua YouTube. Camille vind dat het ook heel erg verschilt, het ligt eraan of je het buitenshuis doet of juist binnen. Je moet natuurlijk naar de plek toe en binnen gaat dat wat makkelijker.


Schaam je je niet als je in het openbaar vlogt?


Camille schaamt zich nog een beetje maar als je vaker vlogt in het openbaar gaat dat op den duur wel weg. Al die mensen kijken je natuurlijk raar aan van, Wat doe jij nu? Gerenzo heeft nog nooit in het openbaar gevlogd maar hij weet wel zeker dat hij zich dan gaat schamen. Thomas is het daar helemaal niet mee eens. Hij schaamde zich eerst altijd maar het boeit hem eigenlijk helemaal niks meer wat de andere mensen ervan vinden, Kijk! Dat vind ik nou mooi.


Hoelang maak je al videos op YouTube?


Voor Thomas is dit zijn jubileum. Hij maakt een jaar lang videos op YouTube. Gerenzo maakte al eerder videos maar sinds begin 2013 wou hij het weer opnieuw proberen en sinds Augustus is hij weer actief bezig. Sabrina is al heel lang bezig. Ongeveer 4 jaar geleden zette ze haar eerste video op YouTube. Zij is ook een tijdje gestopt. Maar sinds april/mei 2012 is ze weer helemaal terug. Camille maakt videos sinds Juni 2012.
Hoe zijn je ouders er achter gekomen dat je videos maakt?


Camille, Sabrina en Thomas hebben het gewoon tegen hun ouders verteld. Bijvoorbeeld, Ik ga even iets filmen want ik maak YouTube videos. De ouders van Gerenzo kwamen er vrijwel meteen achter. Hij laad ook alle videos zien aan zijn ouders want hij is er trots op!


Ik wil jullie echt heel erg bedanken voor deze mooie bijdrage. Ik vond het heel erg leuk om zo meer over onze favoriete YouTubers te weten te komen!


Heel erg
bedankt!


Groetjes,

Marit.

1 opmerking:

Dinieke van Veelen zei

Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor meer informatie.
Groetjes,
Dinieke > blog-4-girls.blogspot.com