maandag 31 maart 2014

1 April grap?

Het is de laatste dag van de maand, 31 Maart.
Morgen is het April.
Natuurlijk is het niet zomaar een dag in April maar het is 1 April.
Ik help je alvast met de voorbereidingen voor een geslaagde 1 April!

Natuurlijk niet te vergeten, de bedenke oude grappen!
- Scheetkussen
- Nepdrol

Maar om een beetje van deze tijd te zijn kun je iets met smsjes en appjes doen!
Stuur een sms naar iemand die je kent met een ander mobiel. Wees er zeker van dat je eenander mobiel of een ander nummer gebruikt, want anders heeft diegene je zo door.

Zet iets engs in je sms wat je NIET kan weten bijvoorbeeld:
WAT ZIT JE HAAR LEUK, IK ZIE JE STAAN WANT IK STA .... ERGENS IN JOU BUURT... ALS JE IEMAND MET EEN MOBIEL ZIET, BEN IK DAT MISSCHIEN WEL...

Als diegene een beetje verward of bang begint te kijken, stuur je een volgende sms :
-HAHA! HÈ?! 1 APRIL!!!-

Het asiel (jij met een prive nummer) belt jouw slachtoffer met de mededeling dat zijn/haar hond gevonden is. Maar je slachtoffer heeft helemaal geen hond. Op de chip staat dat deze hond bij hem/haar hoort. Het dier wordt hoe dan ook bij jouw slachtoffer afgeleverd.


Ik hoop dat jullie een top 1 April dag hebben en als iemand een grap uithaalt blijf gewoon lachen :)
Want het is gewoon een grappen uithaal dag.

xx Marit

Geen opmerkingen: