vrijdag 28 maart 2014

Beginnen met blogs?

Hey, Zelf vroeg ik ook altijd aan bloggers 'heb je nog tips voor beginnende bloggers?'
Zelf na elke dag een artikel ben ik er wel achtergekomen wat nou de basis tips zijn.

Wees natuurlijk jezelf, als je jezelf niet bent lezen mensen het minder leuk en krijg je vaak reactie's. Wees jezelf dat staat echt op nummer 1. Ga niet anders typen en over dingen praten wat jij niet leuk vindt, je moet jezelf blijven.

Heb natuurlijk ook plezier erin wat je doet. Als je het zelf niet eens leuk vindt dan is bloggen ook niet leuk. Maak plezier en als je bloggen niks vindt en het alleen doet om de views, sorry maar dan ben je geen echte blogger..

Maak inhoudelijke goede artikelen, als je alleen schrijft hoi ik heb dit gedaan en dit ga je minder views krijgen en minder mensen vinden het leuk. Schrijf met meer inhoud en maak langere zinnen.

Ik hoop dat de begin bloggers hier wat aan hebben. Zelf ben ik natuurlijk ook beginnend bloggers dus tips en trucs voor mij zijn ook van harte welkom! <3


Geen opmerkingen: