maandag 3 maart 2014

De 'gewoon niet' tag.


Hoii, Ik doe vandaag de ‘gewoon niet’ tag. Dat is een tag met dingen die jij gewoon niet vind kunnen. Er zijn bepaalde categorieën. Het is puur mijn mening en dat kan natuurlijk verschillen met jou mening.

 

In de categorie eten vind ik het niet kunnen dat mensen smakken. Je bent gewoon rustig aan het eten en dan zitten er mensen bij die behoorlijk smakken, meestal lus ik daarna mijn brood niet meer of ik gooi het weg. Ik vind ongezouten nootjes ook echt helemaal niks. Er zit geen eens een smaak aan en je blijft maar kauwen op die dingen. Meestal blijft het ook tussen mijn beugel zitten.

 

In de categorie muziek zijn er niet echt veel dingen waarvan ik denk.. Nee gewoon niet. Maar liedjes zonder zang zijn echt heel erg saai. Sommige mensen houden ervan en sommige niet.. En ik ben dus degene die het niet leuk vindt.. Liedjes die mijn vader luistert, zoals André Hazes en Jannes. Dat vind ik ook echt een gewoon niet momentje.

 

In de categorie kleding vind ik sommige dingen echt afschuwelijk. Maar dan denk ik bij mezelf ook wel, iedereen mag gewoon dragen wat hij of zij wil. Alleen als je heel erg bloot over straat gaat lopen met een hoog hempje en een mini kort rokje, nee daar zie je mij niet in lopen..

 

Met de categorie geuren heb ik niet veel op aan te merken ook al vind ik de geur rozemarijn steeds minder lekkerder. Kokos vind ik ook echt gewoon hartstikke vies, Ik lus kokos zelf ook gewoon niet dus misschien kan het daaraan liggen.

 

In de categorie seizoenen vind ik winter echt het minst leuke, iedereen kijkt altijd zo depri en het weer is ook niet leuk. Het moment van herfst naar winter is nog minder leuk, de dagen worden steeds korter en het is eerder donker.

 

In de categorie zoetigheid vind ik eigenlijk alles wel lekker maar van marsepein word ik heel snel misselijk, ik weet niet waarom want ik vind het hartstikke lekker maar ik denk dat ik er gewoon soms niet tegen kan.

 

Met YouTube vind ik echt gewoon niet kunnen als mensen reclame maken, van Abonneer hier en like hier en dit en dat.. Ook vragen ze heel vaak YouTubers om te vragen om iets te zeggen voor hun kanaal op Tin terwijl er 50 mensen naar de Tiny kijken.. -,-

 

Bij de Mc Donald’s vind ik heel veel dingen lekker, alleen bij sommige Mc Donald’s is het eten gewoon lauw.. Dat vind ik echt niet lekker. Ik krijg nu spontaan zin om naar de Mc te gaan.

 

Bij personen vind ik geroddel echt gewoon niet kunnen, iedereen roddelt weleens maar negatief roddelen is gewoon echt een no-go. Niemand wordt daar vrolijk van denk ik.

 

Bekend persoon Gordon vind ik soms gewoon niet kunnen, sorry mensen als jullie fan van hem zijn maar hij maakt zoveel mensen belachelijk wat echt gewoon niet kan op bepaalde momenten.

 

In de categorie Party vind ik soms gewoon niet kunnen dat iedereen maar een beetje staat en er geen eens muziek is, muziek is de beste oplossing om een feestje leuker te maken!

 

In de categorie Ouders heb ik nu geen ergernissen : )

 

Dit was de ‘gewoon niet’ tag, Natuurlijk mogen jullie hem overnemen!
Groetjes, Marit
 


 

Geen opmerkingen: