zondag 2 maart 2014

De kracht van een quote.

Hoi, Ik heb Eveline gevraagd of ze nog een stukje wil schrijven omdat haar vorige stukje echt perfect was. Dit keer wil ze het hebben over de kracht van een quote..

Zijn jullie net zoals ik lekker van die quote junkies? Kunnen jullie ook bepaalde zinnetjes lezen en helemaal vol zijn van het feit dat zoveel wijsheid in een zinnetje is geformuleerd? Ik heb gemerkt dat ik heel erg kan bouwen en motivatie kan halen uit een simpel zinnetje. Als het even tegen zit heb ik zo mijn map met quotes in de hand en blader ik naar de volgende zin die mijn dag beter gaat maken. Ook mijn kamer hangt er vol mee. Jaja, dit gaat over de heerlijke plaatjes die je wel eens tegen komt op sites zoals weheartit en tumblr. We hebben het over plaatjes zoals deze:





Sommige noemen me zweverig, en sommige vragen me: 'wat the hell is een kwoote?'. Maar waar ik nou altijd benieuwd naar ben; kunnen de mensen DIE weten wat een quote waar zich in mij vinden? Of ben ik een compleet nuts en totaal goedgelovig? Ik geef toe, de quotes zijn meestal aan de positieve, 'alles is simpel je moet het alleen doen en alles komt goede' kant.. Maar ik wil mijn leven gewoon goed leven. Ik wil alles uit mijn leven halen wat mogelijk is. En het ondersteund mij gewoon heel erg. Na dit gezegd te hebben ben ik benieuwd wat jullie vinden.

Houd jij ook van quotes en wat doen ze voor jou?

xx Eveline <3

Geen opmerkingen: