zondag 16 maart 2014

Favoriete apps.


Heee, Ik heb als artikel voor vandaag mijn favoriete apps. Ik zit best vaak op mijn mobiel en ik heb er veel apps opstaan. Ik heb de Huawei Ascend Y300. Hij was in de aanbieding en kostte maar €99. Hier zijn mijn favoriete apps:

Whatsapp

Whatsapp is natuurlijk super handig en bespaard heel veel geld want anders moet je smsen en dat doet bijna niemand meer. Whatsapp wordt de laatste tijd wel minder leuk omdat er gedoe is met Facebook.

Snapchat

Ik snap aardig veel. Ik verstuur ze meer naar personen zelf dan mijn verhaal. Ik vind dat snap meer effecten moet toevoegen want het is nu zo standaard.

Instagram

Instagram gebruik ik alleen op mijn mobiel. Op internet vind ik het niet zo handig.

Ask.fm

De laatste tijd gebruik ik hem vaak op de laptop, maar toch is het super handig!

Skype

Ik heb alleen Skype op mijn mobiel. Alleen Skype loopt helaas wel vaak vast.

Twitter

De nieuwe twitter app voor android, een hel. Ik vind hem echt niet fijn want ik was net gewend aan de oude. Dat is wel erg jammer..

Telegram

Telegram gebruik ik alleen voor nood als whatsapp ermee stopt. Hij lijkt teveel op whatsapp.

YouTube

De YouTube app gebruik ik het meeste op whatsapp na. Super handig!

Gmail

Gmail gebruik ik aardig veel, een super handige en goede app. Zeker een aanrader.

Meta

Onze school gebruikt magister voor cijfers en huiswerk. Erg handig om deze app op me mobiel te hebben. Nu hoef ik niet speciaal mijn laptop erbij te pakken.

Sommige apps raad ik zeker aan!

Geen opmerkingen: