maandag 10 maart 2014

Favorieten van dit moment.


Favorieten van dit moment.

Hey, Ik wil graag jullie vertellen wat mijn favorieten zijn want misschien heb je er iets aan en kan ik je inspireren of dingen aanbieden die jij zelf nog helemaal niet kende!

{  Music  }

De liedjes van R5 zijn echt super leuk, het is een bandje met Ross Lynch van Austin&Ally.

{  Drinken  }

Ik drink de laatste tijd nog steeds heel veel arizona, en dan vooral Iced Tea with Peach Flavour!

{  Gadgets  }

Ik gebruik de laatste tijd heel veel mijn oordopjes, ik had altijd mijn witte koptelefoon alleen die heeft nu maar aan een kant geluid. Dat is natuurlijk niet heel fijn.

{  Beauty producten  }

De blush van Essence ( Silky Touch Blush 40 Natural Beauty ) is erg fijn en hij is erg neutraal.

{  School  }

Van die memo plak blaadjes, super handig voor als ik een planning maak of iets moet onthouden. Vooral in deze stress dagen, zeker niet onbreekbaar!

{  Nagellak  }

Het lakje van Essence ( Colour & Go 149 Hello marshmallow ) kan je kopen bij de kruidvat, Heel erg fijn! Het is een beetje een lila glitter lakje waar de glitters en al in zitten dus heb je geen extra lakje voor nodig als je glitters wil.
 






{  Tv programma  }

Het is echt super kinderachtig maar Violetta vind ik echt super leuk, de liedjes er tussendoor en de dans. Echt een aanrader ook al is het wel kinderachtig!

{  Extra  }

Ik merk dat ik heel veel spotify de laatste tijd gebruik, heerlijke muziek! Een afspeellijst aan en huiswerk maken, super fijn!

 

Dit waren mijn favorieten van dit moment, Dooeeeii!
 
 

Geen opmerkingen: