woensdag 26 maart 2014

Hema masker review.

Hey, Zelf schrijf ik niet veel over beauty maar toch af en toe wil ik een review hebben. Daarom heb ik Melanie gevraagd om een review te geven zodat er toch nog een stukje beauty bij is. Veel lees plezier en misschien heb je er wel wat aan! Alvast bedankt Melanie!

Hoi meiden!
Ik heb vandaag een shopdagje gehad en ik heb o.a. het dead sea masker van de HEMA gekocht. Ik had de verpakking al weggegooid voordat ik ├╝berhaupt op het idee kwam om er een review over te schrijven, dus ik heb even een afbeelding gegoogled. Hopelijk is dat geen probleem ;)


Waarom ik het heb gekocht: ik heb de laatste tijd ontzettend veel vervelende onzuiverheden (lees= puistjes) op mijn gezicht, en ik was sowieso van plan een keer een masker van de HEMA uit te proberen. Dit dead sea masker zou mijn onzuiverheden moeten verminderen, dus heb ik deze genomen.


Het is een kleimasker, iets wat ik nog niet vaak heb geprobeerd. Ik zweerde altijd trouw aan dr van der Hoog maskertjes. Die waren 2 euro, deze HEMA maskers zijn 1,60. Een mooie prijs voor een mooi masker, vind ik. Er zit genoeg in de verpakking om je gezicht met een flinke laag te bedekken.


Eerst moet je je gezicht en hals met warm water wassen (NIET AFDROGEN), dan met je vingertoppen gelijkmatig aanbrengen op je natte huid en hals, 15 minuten wachten en vervolgens weer afspoelen, ook met warm water.


Mijn mening over dit masker heb ik al laten doorschemeren, maar ik vind het dus een fijn masker. Prijs is goed, kwaliteit is goed. Mijn onzuiverheden zijn minder geworden en het masker voelt prettig op je huid.


Geen opmerkingen: