dinsdag 4 maart 2014

I love blogging tag.


Hoi, Ik doe de ‘I love blogging’ tag omdat ik bloggen natuurlijk leuk vind en het met plezier doe!

 

Waarom ben jij een blog begonnen?

Ik ben begonnen met een blog omdat ik van schrijven houd en ik was eerder al actief op Girlscene alleen daar ben ik meegestopt omdat ik veel haat reactie’s kreeg.. 15 Februari ben ik weer begonnen met bloggen en dat doe ik nu nog steeds met veel plezier!

 

Hoe kom je aan de naam van je blog?

Ik weet het niet meer precies maar ik heet natuurlijk Marit maar het eerste gedeelte van mijn naam weet ik niet meer, Ik heb het ooit een keer ingesteld voor meerdere accounts zoals Twitter en Instagram wat ik nu wel veranderd heb.

 

Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?

Ik weet het niet, dat verschilt natuurlijk wel per dag. Ik zit nog niet op bloglovin omdat ik eerst nog even moet uitzoeken hoe het werkt.

 

Wie werken er allemaal mee aan je blog?

Eveline schrijft heel vaak gastartikelen over bloggen en Dinieke van www.blog-4-girls.blogspot.nl heeft mijn Lay-out gemaakt.

 

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?

Ik ben pas begonnen met mijn blog maar het raarste vind ik dat er mensen uit Rusland naar mijn blog kijken haha ^^

 

Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?

Ik krijg nooit comments omdat ik net begonnen ben, Ik denk van 0 tot 2 comments.

 

Werk je samen met bedrijven?

Nee, nog niet. Later lijkt me dat wel erg leuk om te doen.

 

Met wat voor een camera maak je de foto’s voor je artikelen?

Ik maak zelf bijna nooit foto’s omdat ik meer lifestyle artikelen en verhalen schrijf maar als ik foto’s moet maken doe ik dat met Huawei Ascend Y300.

 

Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?

Ik haal inspiratie van Tumblr, We heart it en YouTube video’s. Als ik geen inspiratie heb vraag ik vriendinnen wat ik misschien kan doen.

 

Welke bloggers geven jou veel inspiratie?

Natuurlijk Teske de Schepper, www.teskuh.nl en Mascha van www.beautygloss.nl en ik zit ook vaak op www.girlscene.nl voor inspiratie.

 

Krijg je weleens negatieve comments?

Nee, nog nooit gehad en dat verbaasd me ook erg..

 

Plaats je iedere dag een nieuwe post?

Ja, elke dag een nieuwe post en ik werk in de vakanties en weekenden erg vooruit, soms wel een hele maand omdat ik weet dat ik het erg druk ga krijgen.

 

Wat voor een soort lay-out heb je? En heb je hem zelf gemaakt?

Ik heb een hele mooie lay-out vind ik zelf en die heeft Dinieke gemaakt van www.blog-4-girls.blogspot.nl , Complimenten!

 

Hoelang doe je ongeveer over een artikel?

Soms doe ik er echt een uur over en soms maar een half uurtje, dat verschilt natuurlijk of ik me kan concentreren.

 

Heb je in het echt contact met andere bloggers?

Ja, met mini bloggers zoals ik. We hebben een whatsapp groep en delen daar veel informatie en tips, erg handig natuurlijk!

 

Dit was de ‘I love blogging’ tag, Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Ik schreef dit al 19 Februari dus niet alles klopt meer..

Maar nu kan je misschien wel zien hoeveel ik veranderd ben! Haha

 

Groetjes,

Marit


 

Geen opmerkingen: