maandag 17 maart 2014

Lip smackers.

Hee, Sinds zaterdag heb ik lip smackers! Coca Cola, Coca Cola Vanilla, Fanta en Sprite.
Ik heb ze natuurlijk nog niet zo lang maar ik heb ze meteen uitgetest!
Dus bij deze een keer een review, Als jullie zeggen van dit vind ik leuk en dit moet ik vaker doen ga ik het misschien wel vaker doen.

Ik heb de lipsmackers bij de Claire's gehaald.

Coca Cola:
Het ruikt echt naar cola, dat had ik niet verwacht. Het is heel erg transparant dus je krijgt er bijna geen kleur van op je lippen alleen een beetje glans. Het werkt heel erg goed want ik had droge lippen alleen nu niet meer :)

Coca Cola Vanilla:
Het ruikt alleen maar naar vanille. Zelf vind ik hem niet zo lekker ruiken maar dat is mijn smaak. Voor de rest is hij heel erg transparant en heel makkelijk te gebruiken.

Sprite:
De lippenbalsem ruikt niet echt naar de sprite zelf of het ligt aan mij. Het is een beetje een transparante wittige kleur die je helemaal niet ziet. Hij maakt je lippen wel erg zacht wat natuurlijk de bedoeling is.

Fanta:
Het is meer een sinasappel lippen balsem, hij is erg klonterig en deze vind ik het minst fijn. Hij ruikt te zoet en te sterk wat Fanta zelf niet heel erg is vergeleken met de andere producten.


Ik vind zelf qua geur en smaak de Coca Cola het lekkers en de meeste die helpt de Sprite.

Van links naar rechts, Coca Cola, Coca Cola Vanilla, Sprite en Fanta.

Mijn top 4,
1 Coca Cola
2 Sprite
3 Coca Cola Vanilla
4 Fanta


xx Marit <3

Geen opmerkingen: