donderdag 27 maart 2014

Secrets van Melanie.

Hallo! Hier Melanie weer!
Ik ga jullie vandaag mijn beautysecrets onthullen!

1. BOOTHALS ik heb vrij brede schouders, en dat haat ik! Daarom draag ik veel truien met boothals, want dat helpt echt geweldig bij mij, en door mijn lange hals ziet het er ook nog elegant uit! Als je brede schouders hebt, is dit zeker het proberen waard!

2. BEAUTY bijna iedereen heeft wel eens last van onzekerheden. Daarom gaan we vaak die dingen verhullen, maar vaak benadrukken we het juist door het te camoufleren. Daarom benadruk ik altijd de positieve dingen in mijn gezicht. Bijvoorbeeld met mijn oogkleur ben ik heel blij, dus benadruk ik mijn ogen. Ik heb weleens last van pukkeltjes, dus met mijn huid ben ik niet tevreden. Maar door mijn ogen te benadrukken leid ik de aandacht af van de pukkeltjes!
3. HAIR als ik mijn haren heb gewassen drogen ze op in een mega pluisbol, hoe vaak ik ze ook kam en hoeveel olie ik er ook insmeer. Maar vandaag heb ik mijn haren tijdens het uitspoelen van de shampoo en crème-spoeling met een douchekam gekamt, en daarna heb ik het alleen afgedroogd en verder alleen heel lichtjes doorgekamd met een borstel met stalen pinnetjes. Toen heb ik mijn koptelefoon opgezet en nu zit het mooier dan ooit :) Volgens mij is mijn koptelefoon gewoon Multi-functioneel! Ik heb grote, losse krullen en het is totaal niet pluizig!
Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn tips!Liefs, Melanie

Geen opmerkingen: