zondag 26 april 2015

After school routine

Hoi!

Vandaag ga ik jullie mijn after school routine laten zien. Wat ik eigenlijk zo o.a. doe na een dagje school. Dit keer was ik na 14u al vrij dus had nog een hele middag voor de boeg.


Ik fiets altijd naar school toe met de fiets en ook terug. Ik heb mijn sleutel een keer op gepimpt met nagellak en het zit er nog steeds op. De sleutelhanger komt van Slagharen, die heb ik echt al jaren lang.


Dit is de schooltas die ik altijd meeneem. Meestal leg ik die altijd op de bank en plof er zelf ook naast haha!


Lekker op de bank luieren en voor de rest niet veel doen.


Kopje koffie zetten, Senseo Mokka.


Daarbij dit ontzettend lekkere koekje met chocolade.


Ondertussen via de SmartTV Vloggloss kijken van Mascha!


Een lekkere oversized vest aan, lekker warm met dit vieze weer (23 maart)


Agenda erbij pakken en kijken wat ik moet doen qua huiswerk.


Schoolboeken er ook bij en beginnen maar..


Wat doe jij altijd na school?

Geen opmerkingen: