vrijdag 24 april 2015

Homework time!

Hi!

Vandaag een artikel over huiswerk. Ja we moeten er allemaal aan geloven, huiswerk. Huiswerk is eigenlijk nooit zo leuk want je hebt vast en zeker andere dingen te doen. Vandaag een artikel over hoe ik mijn huiswerk maak.


Natuurlijk kan ik geen huiswerk maken zonder muziek, vooral niet zonder 3FM. Ik luister 3FM altijd onder mijn huiswerk, eigenlijk niet alleen bij het huiswerk haha!


Vandaag moest ik Engels maken. Gelukkig vind ik dat niet zo moeilijk. Het schrift komt van de action. Dit is pas de eerste keer dat ik het schrift gebruikte dus ik ga hem nog oppimpen. Het kaftpapier van mijn werkboek komt van de Hema.


Wat ik moet doen staat online op Magister. Een programma wat mijn school gebruikt. Meestal check ik het even wat ik moet doen zodat ik echt niet iets vergeet.


Bij de muziek wat ik luister gebruik ik deze koptelefoon. Wat ik fijner vindt aan een koptelefoon dan aan oordopjes is dat deze koptelefoon de rest er om heen meer afsluit. Zo kan ik me bete concentreren.


Dit is de papieren-agenda die ik gebruik. Op de voorkant zie je trouwens leuke afbeeldingen. Van Domien Verschuuren tot Sunday Sun en van Foto's met vriendinnen tot foto's van 3FM.




Hoe maak jij altijd je huiswerk?

Geen opmerkingen: