donderdag 30 april 2015

Weekly Picture | #1

Hi allemaal,

Ik doe al een paar weken Weekly Picture en ik kreeg er leuke reacties op. Maar ik vond de nomering een beetje irritant worden want ik telde per weken. Maar ik ga dat nu anders doen. Ik begin gewoon helemaal op nummer 1. En ik weet trouwens niet of ik dit elke week ga doen.


Afgelopen weekend (24-26 april) ben ik op kamp geweest. En ik heb ontzettend veel lol gehad. Naast het kampgebouw was een hele grote zandvlakte.


Hier zie je hoe groot de zandvlakte was. We zijn maar tot de helft gelopen en dat duurde al ongeveer 5 a 10 minuten. Vooral met blote voeten door het zand, heerlijk!


Heerlijk zo'n uitzicht!

Op kamp hebben we ook veel spelletjes gespeeld zoals Triominos, Rummikub en Yathzee.


Ook heb ik deze week deze snoepjes gekocht. En wat zijn die lekker!


Een onduidelijke foto maar ik heb deze week heel veel zulke bandjes gedragen. De oranje komt van VEED van DitIsNormaal, en de zwarte van Bliep.


Laatste paar keer huiswerk maken (met dit coole Dit Is Domien schrift) met Dit Is Domien. Want ik heb nu vakantie!


Van zondag op maandag nacht deed onze wifi het niet meer. Ik ging toen maar plaatjes draaien haha.


Wat ga jij deze vakantie doen?

Geen opmerkingen: