woensdag 13 mei 2015

Dagje Hilversum voor Domien | 8 mei

Hi,

Paar weken geleden, om precies te zijn 8 mei, ben ik met zes andere luisteraars naar de Peperbus gegaan. de Peperbus is het gebouw van het NPO waar o.a. 3FM zit. We gingen er vooral heen voor Domien maar bleven langer om ook andere radio dj's te ontmoeten. Het was een super leuke dag met veel lieve meiden. Kijk snel mee,


Hier moesten we met alle meiden even wachten. We moesten ons eerst melden en daarna op de bank wachten. Ongeveer een half uurtje.


Hier hebben we de hele middag van 14:00 tot 17:00. Gelukkig was het heel erg mooi weer en hebben we ook lekker gezeten met z'n allen. Van boven kon je de studio horen want Rob Stenders was bezig en hij had het raam open staan.

Foto: Fleur (webredactie 3FM)

Domien die de cadeautjes aan het uitpakken was. Sommige hadden zelfs beeldjes voor de vissen van Domien en ook een Dit Is Domien shirt. Hoe awesome!


Ons groepje met Domien Verschuuren. Daar hebben we overigens ook de hele dag gestaan met de groep. Super leuk!


Op de foto met Domien Verschuuren! Hij had ondertussen ook opnames voor 3FM.nl maar hij nam rustig de tijd voor ons. Dit is al de derde keer (met Serious Request erbij gerekend vier keer) dat ik hem heb mogen ontmoeten, hij herkende mij daardoor ook nog.

Ook kwamen we nog even op de radio. Volgens de radio was Domien op de vlucht voor ons, maar dat kwam door de opnames. Ook zeiden ze dat de fanclub buiten stond en we werden nog even geïnterviewd.

En toen kwamen er elke keer radio dj's, producers, nieuwslezers en nog bekende Nederlanders in en uit het gebouw lopen, en vroegen we of we met hun op de foto mochten.








Er zijn nog meer foto's. Meer foto's zien? Kijk op mijn Instagram.


Dit was de groep waar we meegingen. Van links naar rechts, Denise, Eline, Anne-Fleur, Tessa, Anne, Sabine en ik.

Ik heb een ontzettend leuke dag gehad in Hilversum. En ik vond het super leuk om iedereen te ontmoeten. Deze dag zal ik nooit vergeten.


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: