zaterdag 2 mei 2015

Herontdekte producten | #1

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over herontdekte producten. Producten die ik al eerder had, maar er nu pas achter kom dat ze best wel fijn werken en goed zijn. Kijk snel verder,
 
Als allereerst dit lakje. Dit lakje is van Catrice. Ultiate Nail Lacquer 58 Meet Me À Paris. Een heel fijn lakje. Dekt prima en de kleur is ook nog eens mooi. Het zit net tussen roze en wit in. Je kan het heel goed gebruiken als allerdaags lakje maar ook voor een gelegenheid.
 
Dit is het tweede en laatste lakje. Dit lakje droeg ik tijdens Koningsdag en hij bleef er best lang op zitten. Normaal met lakjes gaat het er bij mij altijd snel af. Maar na een paar dagen is de kwaliteit nog prima. Ik weet niet of ik elke dag zo'n lakje zou kunnen dragen want het doet me gelijk denken aan het WK en Koningsdag. Er staat niet bij welk lakje het is.
 
Ik at al een tijdje deze niet meer. Om de een of andere reden vond ik het niet lekker. Maar vanmiddag kreeg ik deze reep van mijn moeder en ik ben weer in love. Milka Oreo is geweldig!
 
En dan als allerlaatste deze deo van Dove. Ik gebruikte deze eerder altijd met gym maar ik gebruikte een tijdje een andere. De geur ervan vind ik zo lekker ruiken. Het ruikt namelijk fris en goed. Ook vind ik dat hij goed zijn werk doet. Een aanrader!
 
 
Wat heb jij laatst herontdekt?
 

Geen opmerkingen: