dinsdag 26 mei 2015

Leuke datums in 2015 om te herinneren.

Hoi allemaal,

Vandaag een heel ander artikel dan normaal. Ik ga het namelijk over de leuke dagen die ik tot nu toe heb gehad in 2015. 2015 is nog maar een half jaar bezig, maar ik heb al zoveel leuke dingen mogen meemaken. Van mini concerten, tot Domien ontmoeten en van VEED naar Bevrijdingsfestival. Die ga ik vandaag met jullie allemaal behandelen.


Allereerst wil ik het hebben over 14 maart. Die dag ging ik naar Hilversum toe. Ik kwam in de middag Domien Verschuuren (ben ik erg fan van) tegen, en in de avond ging ik naar That’s Live. That’s Live is op 3FM en er komt dan een bekende artiest optreden, en voor de rest is er gewoon een radio-uitzending. Bij ons was Lucas Hamming er. Bij That’s Live heb je rustig de tijd om de artiest te spreken en er mee op de foto te gaan. Zeker een aanrader!
 
 
Dan ga ik over naar VEED op 18 april. VEED is een YouTube evenement waar YouTube tot leven komt. Je kan de YouTubers ontmoeten, er waren optredens en je kon van allerlei dingen doen zoals een make-over en autorijles. In de avond waren er ook de VEED Awards en daar mocht ik ook heen. Dat waren de allereerste YouTube Awards van heel Nederland.
 


En dan nu naar het Bevrijdingsfestival op 5 mei. Eerst hadden we Matt Simons gezien en daarna begon het heel erg te regenen en onweren. Iedereen had het koud en was helemaal nat. Toen het gelukkig iets droger werd kwam Racoon ook. We stonden bij alle twee de optredens helemaal vooraan. We zijn even iets gaan eten en toen zijn we gelopen naar het Bospodium. Daar trad Emil Landman op en later nog Sue The Night. Bij Sue The Night stonden we ongeveer 3 meter van ze af, dat was zo vet! Na afloop ook nog even Matthijs gesproken van Sue The Night. Erg vet!


8 Mei was ook echt suuuuper leuk! We gingen met z’n 7en naar Hilversum toe om Domien te ontmoeten. Ook waren er andere radio-dj’s en we kwamen nog even op de radio. Het was echt heel erg gezellig met alle meiden en de mensen die we gingen ontmoeten ook. Het was zo leuk!

 
En dan over naar afgelopen zaterdag, 23 mei. Een miniconcert van Lucas Hamming. Niet zomaar een concert maar een soort Huiskamer concert gevoel. Heel intiem en klein was het. Lucas is echt een hele goede artiest en maakt hele leuke en goede muziek!

 


Ik hoop dat er nog meer van zulke leuke dagen aankomen, want ik geniet er onwijs veel van!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: