maandag 25 mei 2015

Mini concert van Lucas Hamming | 23 MEI

Hi allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik een onwijs leuke dag gehad. Ik ben naar een mini concert van Lucas Hamming geweest. Het was echt super leuk om het met een paar mensen te bekijken vanaf 1 meter afstand. Een hele mooie ervaring. Die ik graag met jullie wil delen!
 
Lucas Hamming - Wood for the trees
 
Sommige foto's zijn gemaakt van Snapchat, daarom dat effect.
 
Dit had ik die dag aan. Een croptop van de Mango, broek van de H&M en nog schoenen van een plaatselijk winkeltje uit Hilversum. Ook had ik mijn voorste plukken vast gemaakt aan de achterkant.
 
Ik moest langer op de bus wachten dan verwacht. Gelukkig had ik nog oordopjes mee en ging ik naar 3FM luisteren.

 
Voordat we naar Lucas gingen ben ik nog even de stad zelf in geweest. Ik heb daar 3 nagellakjes gekocht van de HEMA. Een mintgroene, blauwe en oranje/roze.
 
Lucas moest soundchecken en wij gingen daar ook even kijken.
 
Lucas speelde eerst een paar liedjes buiten. O.a. ook mijn favoriet Wood for the trees. We konden het super goed zien.
 
Toen gingen we naar binnen de bus in en kregen we met z'n 10a15 een huiskamerconcert. Wel te verstaan in een bus. Dat was echt super cool!
 
Hij speelde daar o.a. Mojo Mischief. Het was echt super gaaf om dat vanaf een klein afstandje te zien!
 
Toen mocht je op de foto met Lucas op bed. Super grappig haha!
 
 
Deze foto hebben we ook nog gemaakt. En mijn hoofd is echt 'overblijheid'
 
En toen ik thuis kwam, ging ik heerlijk pizza eten!
Het was echt een super leuke dag met Henrike en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.
 
 
Lucas Hamming - Saving grace
 
Liefs,
Marit



Geen opmerkingen: