zaterdag 9 mei 2015

Outfit bij Forever21 | #1

Hoi allemaal,

Ik houd er ontzettend van om favorieten artikelen te maken van bepaalde webshops. Maar om dat nou elke keer te gaan leek me een beetje overbodig want ik heb iets nieuws. Een soort van favorieten artikel maar toch ook weer niet. Ik laat een aantal producten zien en maak daar uiteindelijk een heel fashion setje van. Laat vooral weten of ik dit vaker moet doen, leuk om te lezen namelijk!

De producten die ik heb gebruikt komen allemaal van de webshop Forever21. Een hele leuke webshop met van allerlei stijlen en fashion. Laten we snel beginnen,






Een hele basic outfit maar toch weer speciaal. Een outfit die je naar een festival kan dragen maar ook gewoon naar school. Wat vind jij van deze outfit?

Alle producten komen van de webshop Forever21

Tot morgen,
Liefs.

Geen opmerkingen: