maandag 18 mei 2015

Update #Mei2015

Hi allemaal,

Het leek me wel een keer leuk om een update artikel te maken. Want in de afgelopen paar weken zijn er veel dingen gebeurd. Eigenlijk alleen maar leuke dingen.
 
 
 
De views gaan de afgelopen weken enorm hard. Mensen kijken dagelijks op mijn blog en ik krijg onwijs veel nieuwe lezeressen erbij. En daar ben ik natuurlijk onwijs blij mee. Een reden ervan kan zijn is dat Jiami, lifesplash, op mijn tweet antwoorde dat ik een leuke blog had. Daardoor hebben veel mensen op mijn linkje gedrukt (kan ik zien) en zijn er meer mensen op mijn blog gekomen. Niet alleen Jiami had geantwoord maar ook Lotte, lottelovesbeauty en Sarah, Ultimatefashionlover. Sindsdien gaan mijn views enorm hard en ik krijg er dagelijks nog veel meer bij. Niet alleen nieuwe maar ook anderen die al eerder mijn blog lazen.

Ik vind het leuk om mijn hobby’s te combineren. Dit heb ik al een aantal keren gedaan en het viel goed in de smaak bij jullie. Ik heb een aantal keren een artikel geschreven over 3FM, Domien Verschuuren, 3FM Serious Talent en ook over YouTube. Over YouTube schreef ik al een tijdje want ik deed ook interviews maar sinds kort ook vaker over 3FM. Ik luister zelf enorm veel naar de radio en ik vind radio onwijs leuk. Ik vind het leuk om ook te bloggen, dus ik combineer het graag.
 
 
 
Over mijn Weekly Picture heb ik een systeem bedacht. Eerder deed ik altijd ‘# weeknummer’ maar dat bracht veel verwarring dus ik heb een nieuw systeem. Ik begon bij 1 en nu ben ik al bij 3. Het heeft nu niks meer te maken met weeknummers maar gewoon steeds eentje hoger. Ik vind dit zelf ook  veel fijner want nu hoef ik er geen rekening mee te houden wanneer het artikel online komt.

De komende week krijg ik het extra druk. Ik heb veel toetsen deze week, 6 maar liefst. Gelukkig heb ik in het weekend ook al geleerd dus dat scheelt mij enorm veel werk. Dit heeft nu geen nadeel voor de artikelen die eraan komen. De artikelen die er aan komen zijn een stuk beter, een stuk inhoudelijker ook. Ik schreef vroeger wel eens korte artikelen, maar de laatste tijd zijn ze enorm lang. Ik vind dat ook professioneler staan en het leest voor jullie natuurlijk ook veel leuker.
 
 
 
Ik heb sinds deze week ook een nieuw lettertype. Eerst was het altijd Courier New maar ik vond het zelf niet zo fijn leesbaar. Het las heel moeilijk, en soms moest je heel goed kijken wat er nou precies stond. Het was heel erg breed. Nu gebruik ik een makkelijke lettertype die heel erg goed leesbaar is. Gelukkig!
Ik blog nu al sinds 15 februari 2014 elke dag. Eigenlijk post ik ze elke dag maar maak ik ze niet elke dag. Ik werk namelijk heel veel vooruit en dan hoef ik soms een paar dagen niks te doen. Want ik ben nog steeds een scholier van 15 jaar, die dagelijks naar school moet. Ik combineer school en mijn blog goed en ik kan nog steeds elke dag een artikel plaatsen. Ook plaats is ze nog steeds op tijd, 6:00.

Binnenkort kunnen jullie dus veel nieuwe leukere artikelen verwachten, o.a. een interview met Jan die een Woeimuur gaat maken. Houd mijn blog dus goed in de gaten!

Onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie sturen. Daardoor is het ook een stuk leuker om te bloggen. Thanks voor alle support!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: