vrijdag 15 mei 2015

Waarom fan van Domien?

Hi,

Ik had een paar maanden geleden een artikel geschreven over Cinemates, oftewel Kelvin Boerma en Peter de Harder. Dat artikel werd goed ontvangen door jullie dus het leek me leuk om opnieuw zo’n artikel te maken. Maar wie? Ik heb gekozen voor Domien Verschuuren. Hij is o.a. radio dj bij 3FM en ik luister hem altijd. Vandaag dus een artikel over Domien.

Dit is het moment. De radio staan aan. Waar je nu ook bent, nee je hoeft nergens meer naartoe te gaan. 3FM vult je avond, van zeven tot tien. Dit is alles wat je nodig hebt. Ja, Dit is Domien.


 
Domien heb ik al een paar keer mogen ontmoeten. De eerste keer zat er wel een wandje tussen want hij zat in december 2014 in het glazenhuis. 14 maart ging ik naar Hilversum toe om naar That’s Live van 3FM/BNN te gaan. In die middag gingen we ook naar het centrum toe om te shoppen. Ik kwam Domien tegen in de H&M en hij kwam die avond ook naar That’s Live toe. De tweede keer was bij VEED. VEED is een evenement waar YouTube tot leven komt. Domien ging in de avond een YouTube award uitreiken en kwam dus ook zelf naar VEED toe. De derde keer was 8 mei. Toen ging ik met een paar andere meiden naar Hilversum Mediapark toe en hebben we daar meerdere dj’s mogen ontmoeten.

En zoals ik al zei, Domien heeft afgelopen jaar in het glazenhuis gezeten. Daar is hij een soort van bekend geworden. Daarvoor kenden niet heel veel mensen hem, maar nu veel meer dan voorheen. Voor Domien was dit zijn eerste keer. Hij zat samen met Coen en Gerard in het glazenhuis.
Ik heb aan een aantal meiden gevraagd die 8 mei ook mee waren naar Hilversum. Leg eens in 3 stukjes uit waarom je fan bent van Domien,

Eline
Eline zegt:

Hij is knap (duh) en hij vrolijkt me altijd op. Ik maak huiswerk (heel saai), zet Domien aan, gelijk stuk minder saai. En omdat het thuis niet altijd even goed gaat kijk ik uit naar 19u, hij maakt me altijd vrolijk en zorgt voor afleiding.

Sabine
Sabine zegt:

Ik heb een grote passie voor radio, en ik vind de manier waarop Domien zijn radio show presenteert heel leuk. Hij toont veel interesse in zijn luisteraars. Als ik verdrietig ben, me kut voel of iets in die richting vrolijkt hij, zijn lach, zijn stem etc mij weer op. Hij is zichzelf, en van hoe ik hem heb leren kennen op de radio, en met de meeting van 8 mei. Vind ik hem als persoon ook geweldig. Vrolijk, grappig en ga zo maar door.


Anne
Anne zegt:

Hij brengt altijd een glimlach op mijn gezicht met zijn leuke radio, als het  even minder gaat word ik door hem weer vrolijk! Zijn persoonlijkheid, hij is echt superlief en aardig! Ook gaat hij heel leuk om met zijn luisteraars. Hij is knap, en ziet er altijd goed uit! Zijn kledingstijl is ook superleuk!

Tessa
Tessa zegt:

Hij is superlief en brengt altijd een big smile op mijn gezicht! Hij is heel erg sociaal en gaat superlief met je om. Hoe hij radio maakt is geweldig en superleuk.

Marit
Ik zeg:

Hij maakt onwijs goede radio, verschillende soorten stijlen muziek en hoe hij dingen mixt. Ook is hij onwijs aardig, en gaat onwijs goed om met de luisteraars. Zijn humor, ik lig soms helemaal dubbel om wat voor 'n humor hij heeft.



Tot morgen,

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: