donderdag 7 mei 2015

Weekly Picture | #2

Hi,

Vandaag heb ik weer een Weekly Picture voor jullie. I hope you like it!


Vrijdag ben ik naar de kapper geweest. Niet zo'n grote verandering maar, de puntjes, pony en iets meer in model geknipt qua laagjes.


Vrijdag middag had ik ook ontzettend zin in koffie, dus ben ik naar de Jumbo gegaan en heb daar Starbucks Chocolate Mocha Flavour gehaald. Mijn favoriet.


In de middag zette ik 3FM aan, en zag daar een bruiloft. Ze hielden een bruiloft via 3FM bij Rob Stenders.


Deze week ben ik ook veel wezen skypen met Marnix, Denise en Sabine. Maaike en Femke waren er ook nog even bij. Gezellig was het zeker!


Zaterdag middag kreeg ik ook mijn telefoonhoesje binnen. Onwijs blij mee!


Zondag avond ging ik Swijnenstal kijken met twee laptops. Sue The Night speelden er ook nog live. Domien, Tjitse en Coen van 3FM maken radio vanaf Coen zijn zolderkamer. Je kan ook live meekijken en luisteren.


Rond half elf mocht ik ook nog skypen met ze. Heel erg leuk vond ik dat! En veel mensen herkenden me haha.


Fietsend naar de bushalte, want ik ging 5 mei naar het bevrijdingsfestival!


Op het bevrijdingsfestival heb ik zo o.a. Sue The Night live zien spelen!


Wat hebben jullie deze week gedaan?

Geen opmerkingen: