dinsdag 2 juni 2015

Kwaliteit VS Prijs.

Hi,

Vandaag heb ik weer opnieuw zoals elke dag een nieuw artikel voor jullie. Dit keer een artikel over kledingwinkels. Ik houd persoonlijk erg veel van shoppen en doe het liefst het ook zo vaak mogelijk. Ik ken best veel winkels waar ik naar toe ga en heb dan nog steeds die winkels die altijd al mijn favoriet zijn. Vandaag leek het me leuk om er een paar te behandelen.
Maar het is niet zo’n artikel met alleen maar favorieten. Het gaat namelijk kwaliteit vs prijs. Wat vind jij beter, prijs of kwaliteit?
Bron: Tumblr
 

ONLY
Deze staat toch wel op nummer één. Kwalitatief goed en qua prijs net iets te duur. Of je haalt een shirtje bij de Primark voor €5,- met slechte kwaliteit. Of je gaat voor safe met goede kwaliteit van de ONLY voor €20,-. Zelf vind ik kwaliteit heel erg belangrijk want ik doe altijd heel lang met mijn kledingstukken. Ook vind ik de stijl bij de ONLY altijd wel leuk. Favorieten die erop lijken zijn de Vero Moda en Pieces.
H&M
Wat er dan weer precies tussen zit is o.a. de H&M. De prijs is gemiddeld en de kwaliteit ook. Licht er aan wat je natuurlijk neemt. Zelf vind ik de kwaliteit van de H&M prima, goed te doen. De prijzen zijn ook redelijk. H&M vind ik ook altijd een leuke stijl hebben, je hebt verschillende stijlen in één winkel. Tof!
PRIMARK
Als ik de ONLY noem, moet ik de Primark ook niet vergeten. De Primark heeft zelf niet zo’n hele goede kwaliteit maar het is wel erg goedkoop. Een paar euro voor een shirtje. Je kan vier shirtjes halen bij de Primark, en je kan er één halen bij de ONLY. Licht eraan wat je wilt, kwaliteit of goede prijs.
Bron: Google
 
Waar ga jij het allerliefste voor, kwaliteit of prijs?

 

Geen opmerkingen: