donderdag 4 juni 2015

Nailpolish HEMA Long Lasting 813



Hi allemaal,
Vandaag heb ik een artikel over een bepaald product. Dat product is een nagellakje van de HEMA die ik een paar dagen geleden heb gekocht. Het is echt een typisch zomerkleurtje, ik word er heel erg vrolijk van.
 
 
Dit is het lakje zelf. De nummer van het lakje is 813. Het lakje lakt gewoon zoals alle andere lakjes, erg goed. Het kwastje is niet te breed en ook niet te klein. Om onder andere deze reden houd ik heel erg van de HEMA lakjes.
 
 
Dit is het resultaat met één laagje. Op zich dekt hij wel redelijk goed. Ook is de kleur nog steeds net zo op de nagels als in het potje zelf.


De kleur is een beetje roze en oranje. Het is net een koraal achtige kleur. Heel erg zomers!

Ik vind dit lakje zeker een aanrader. Ik geef hem als cijfer een 8 want hij dekt niet heel erg goed, en het kleurtje is echt super schattig.

Geen opmerkingen: