maandag 1 juni 2015

Verandering op 3FM.

Hi allemaal.

Vandaag is een super leuke dag. Voor de één iets minder dan de ander, maar ik ben heel erg excited. Het gaat er namelijk om dat Frank van der Lende vanaf vandaag de middagshow gaat doen!
Coen Swijnenberg

Voorheen waren dat altijd Coen en Sander 9 jaren lang maar sinds vrijdag zijn hun weg bij 3FM. Ze hebben besloten om te gaan naar RADIO538. Ik vind dat enorm jammer want ik luister heel vaak de Coen en Sander show. Zelf ben ik ook een keer in hun uitzending geweest om een liedje aan te vragen. Super jammer dat ze weg zijn, maar voor hun is het ook leuk om een nieuwe start te gaan maken bij RADIO538.

Sander Lantinga
En over Frank gesproken, hij maakte eerder nooit een dagelijks programma doordeweeks maar sinds vandaag om 16:00 horen we nu Frank elke middag. Frank met een hartje wel te verstaan. Ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten maar volgens mij gaat het een groot feest worden.

Frank van der Lende
Frank gaat nu van 16:00 tot 18:00 wat voorheen altijd Coen en Sander waren van 16:00 tot 19:00. Domien Verschuuren gaat nu van 18:00 tot 21:00 wat een hele verandering gaat zijn denk ik. Ik luister namelijk elke avond naar Dit Is Domien en ik doe om 22:00 mijn laptop uit en ga ik slapen. Nu heb ik nog een uurtje over. Dat wordt denk ik 3voor12 radio. Want Roosmarijn moet zelf ook een uurtje eerder. Het schuift dus allemaal een uurtje op.

 
Had jij al gehoord van alle veranderingen op 3FM rondom de middagshow? En wat vind jij ervan? Laat het me weten!

Hoitjes

Geen opmerkingen: