vrijdag 19 juni 2015

Wat zou ik doen met 1 miljoen TAG

Hi allemaal,

Eindelijk heb ik weer een TAG voor jullie! Deze TAG mag je natuurlijk overnemen, graag zelfs.

 

Wat zou jij doen met 1 miljoen?

Ik zou als allereerst de wereld willen verkennen. Naar verschillende plekken in het buitenland gaan zoals New York (en ja Renate, ik neem jou wel mee) maar ook naar plekken in Nederland. Bij iedereen even op bezoek.

 
Bron: TUMBLR

Make-up kopen wat ik normaal niet zo snel zou kopen. DIOR producten bijvoorbeeld. Een lekker uitgebreide stash maken, heerlijk!

 

Veel gaan shoppen natuurlijk. En dan wel in het buitenland. Bij merken langs waar ik nu niet zo snel heen zou gaan qua prijs, maar ik heb toch 1 miljoen euro.

 

Een groter huis, een villa bijvoorbeeld met een zwembad erbij en een radiostudio ernaast. Een podium waar artiesten kunnen optreden. Ik zie het al zo voor me!

 
Bron: TUMBLR

Een macbook is natuurlijk ook niet verkeerd. Of meerdere telefoons! Lekker veel elektronische apparaten, lekker duur.

 

Wat ik natuurlijk niet mag vergeten, geld geven aan goede doelen. Ik zou dan sowieso een deel willen geven aan Serious Request. Maakt niet uit wat voor een doel ze dit jaar hebben maar ik gun het Serious Request enorm.

 

Geld geven aan familie en vrienden zou ik ook doen. Dan hebben hun er ook plezier van!

 

Heb ik dan nog geld over?

Ik denk dat ik niet alles opeens gelijk uitgeef, dus ik hoop het natuurlijk wel.

 

 

Wat zou jij doen met 1 miljoen?

Geen opmerkingen: