zaterdag 13 juni 2015

Weekly Picture | #3

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een Weekly Picture voor jullie. In Weekly Picture laat ik jullie zien wat ik in de afgelopen periode heb gedaan, met foto’s er bij. Hopelijk vinden jullie het leuk!
DONDERDAG + VRIJDAG

Vorige week was ik helaas twee daagjes ziek. Buiten was het ook nog eens 30 graden dus ik zweette me kapot. Gelukkig was ik snel weer beter!
 
ZATERDAG
Zaterdags voelde ik me al een stuk beter en besloot ik een dagje te bloggen. Lekker productief bezig zijn en veel artikelen maken.
 
ZONDAG
Zondag avond ging ik gezellig barbecueën. Lekker was het zeker!
 
WOENSDAG
Niet alleen woensdag maar eigenlijk de hele week heb ik zitten skypen met Tessa. Ondertussen naar Dit Is Domien luisteren. Heerlijk en gezellig!
 
DONDERDAG
Toen ben ik even naar het strand geweest want het was heel erg warm en super rustig op het strand. Ook heb ik mijn meloen shirtje aan, is die niet schattig?
 
VRIJDAG
Vrijdag hadden we muziek les en moesten we oefenen voor onze musical. Ondertussen foto’s maken natuurlijk, en wel 50 keer opnieuw haha.
VRIJDAG
Vrijdag kwam ook de clip van mijn favoriete band, Rondé uit. Ondertussen was ik aan het skypen en ik was zo erg blij. Hij is zo vet geworden!
NU
En wat ik nu doe? Ik ben lekker in de tuin aan het bloggen. Heel veel artikelen in het vooruit maken zodat ik de komende tijd me nog even kan focussen op school. Ik wil namelijk nog steeds dat er elke dag eentje online komt, en dat gaat me lukken!
Fijne dag verder,
Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: