zondag 7 juni 2015

YouTube aanraders!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie wat te maken heeft met YouTube. Zoals de meeste van jullie weten, is dat ik super veel YouTube video’s kijk. Niet YouTube video’s als in videoclips of rare homevideo’s maar meer de vlogkant van YouTube. Ik wil vandaag wat YouTubers met jullie delen. Het zijn niet perse één van mijn grote favorieten en staan ook niet op volgorde, maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
 
Dit is Linda. Ik volg haar al een tijdje. Ze vlogt sinds een jaartje dagelijks en ik kijk altijd voor het slapen gaan nog even haar video. Wat leuk om erbij te melden is dat ik haar intro heb gemaakt voor haar video's. Bij deze video hierboven is die er nog niet te zien, maar als je de nieuwste vlog kijkt, zie je mijn intro. Hoe leuk!?


Linde noem ik echt de Miranda Sings in Nederland. Ze heeft precies dezelfde humor soort en ze maakt onwijs grappige video's. Vooral deze night routine moet je echt kijken. Hij is hilarisch! En ik waarschuw jullie alvast voor de buikpijnklachten van het lachen.



En natuurlijk moet ik Eric niet vergeten. Eric is al iets langer bezig met YouTube dan Linde hierboven. Hij vlogt van allerlei dingen. Heel erg leuk om te kijken. De video van hierboven gaat over de DYTG waar hij ook aanwezig was. Eric moet je ook zeker even gaan kijken.



En dan over naar Ellis. Het kan zijn dat je Ellis al kent van mijn blog want ik heb Ellis een tijdje geleden geïnterviewd. In deze video zit ook Bradley van Bradley's Awkward Life, die moet je ook even gaan volgen. Hij was voor een paar maanden naar Malta maar is weer terug in Nederland, whoehe! Volg even deze twee leukerds.



Welke YouTubers raad jij aan?

Geen opmerkingen: