zondag 12 juli 2015

Betuws Spektakel 2015 met 035HouseMafia

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over wat ik vorige week zaterdag, 4 juli gedaan heb. Ik heb het super leuk gehad dus lees snel verder,

 
Zaterdagochtend rond acht uur ging ik al weg van huis. Ik wou namelijk de drukte van de Tour De France vermijden. Rond half 10 was ik in Woerden en daar ontmoette ik Tessa. Op het station kwamen we ook nog Mert tegen, een YouTuber. Helaas moest hij zijn trein halen dus we konden geen foto maken.
 
 
In de trein.
 
Tessa en ik liepen naar haar huis om even mijn koffer te droppen en zijn daarna gefietst naar het centrum. In het centrum zijn we naar de Hema geweest en hebben we ontbeten voor een euro.
 

Ontbijten bij de Hema.

In de middag hebben we lekker uitgerust. Het was namelijk veel te warm om iets te doen. We hebben YouTube video’s gekeken en veel gekletst. Als lunch zijn we even naar de Kiosk geweest op het station en heb ik een sandwich en een kaasbroodje gekocht.

 
Rond vijf uur gingen we ons klaarmaken voor de avond. Ik ging Tessa haar haren krullen want ik had mijn krultang meegenomen. Het was super warm dus wij gingen soms pal voor de airco zitten, hilarisch was dat.

 
Rond half zeven gingen we in de auto zitten, eerst even tanken en daarna langs de Mac Drive. Quarter Pounder, Patatjes en cola. Gereden naar het festival terrein van het Betuws Spektakel en toen begon het feest!
 

Tessa en ik lopend naar het festival.
 
035HOUSEMAFIA, oftewel Domien Verschuuren en Tjitse Leemhuis moesten draaien en daarvoor kwamen wij ook. Het was echt super vet!
 





 

Na afloop kregen we ook nog een Meet&Greet met ze, was echt heel erg gezellig!

 
Tjitse / Tessa / Ik / Domien

Daarna weer in de auto terug naar Tessa’s huis toe, en heerlijk geslapen.
 
Het was echt een geslaagde dag. Ik heb het super naar mijn zin gehad.
 

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: