vrijdag 17 juli 2015

Dagelijkse vloggers.

Hoihoi,

Dagelijks vloggen is nu helemaal in. Vandaag wil ik een paar van mijn favoriete dagelijkse vloggers laten zien.
 
 

Als allereerst is dat Nanne Meijer. Hij vlogt de hele maand Juli dagelijks en ik ben echt verslaafd aan zijn vlogs, nu al. Hij brengt alles zo leuk en grappig over. Hij maakt de vlog vermakelijk om naar te kijken ook al doet hij weinig op een dag. Het is super leuk om er naar te kijken.
 
 

Dan toch wel de pro op dit gebied, Mascha van Vloggloss. Naast Vloggloss is ze vooral bekend van Beautygloss maar ik ben geabonneerd op allebei haar kanalen. Ze brengt je de hele dag mee naar afspraken, kantoor dingen, van alles dus.
 
 

Jill van Croco Jill. Haar vlogs zijn super leuk om naar te kijken want ik lig altijd in een deuk door haar. Ze doet de leukste dingen in haar vlogs en dat is ook leuk om naar te kijken. Jill is bekend van haar vriend Milan Knol die een heel groot YouTube kanaal heeft met vooral games.

 

Wie is jou favoriete dagelijkse vlogger?

1 opmerking:

Emma Bon zei

Life of Yvonne, ik weet niet of je haar kent maar ik vind haar vlogs ook echt heel leuk.