vrijdag 3 juli 2015

Dagje #3FM | 1 Juli 2015

Hi allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik een super leuke dag beleefd. Ten eerste was het een keer lekker weer in Nederland, helaas niet iets te warm maar eindelijk een keer zomerweer. Kijk snel verder waarom deze dag zo leuk was,




Eerst had ik een verkort rooster op school en was al rond elf uur al vrij. Toen ben ik snel gefietst naar de bushalte want ik kon een bus eerder nemen. Ik met de bus, die gelukkig een beetje airco had, richting het station. Het station is net vernieuwd dus het was even wennen waar ik heen moest. Gelukkig hebben ze nu roltrappen inplaats van normale trappen. Met dit weer is dat wel erg fijn.
 
 

Ongeveer een uurtje in de trein te hebben gezeten, kwam ik aan in Utrecht. Ik was mijn brood vergeten dus ik haalde bij de broodjeszaak een Kaiser broodje met ham. Ik ging even een paar minuten wachten op Tessa op een bankje en toen ben ik langzaamaan gelopen naar haar perron. Toen hebben we de trein richting Hilversum Mediapark gepakt. Ondertussen gingen we Holy Moly luisteren van 3FM en we waren al rond 14:00 in Hilversum.

We zijn daarna naar de Peperbus gelopen (gebouw waar 3FM o.a. zit) en hebben we daar super veel leuke mensen ontmoet:

De foto's staan niet op volgorde.

















 
Rond 19:00 bracht Herman ons even naar binnen toe om even af te koelen en wat koud water te drinken. Paar seconden later kwam Domien met koptelefoon en headset op, en nodigde ons uit om naar de studio te komen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rond kwart over acht hebben we de trein weer terug richting Utrecht genomen, even wat koud drinken gehaald bij de Burger King en toen gewacht op de treinen. Mijn trein had helaas vertraging door de hitte daardoor was ik pas rond 23:00 thuis.
 
Ik vond het echt een super leuke dag samen met Tessa. En natuurlijk met alle lieve mensen van 3FM.
 
 
Liefs,
Marit :)

Geen opmerkingen: