maandag 20 juli 2015

Favo muziek | Alternatieve

Hi allemaal,

Jullie kennen vast wel allemaal de standaard ‘Lean On’, ‘Drank en Drugs’ en ‘Parijs’. De liedjes zijn leuk, dat geef ik toe maar soms heb ik wel zin in andere liedjes. Daarom heb ik voor jullie een lijstje met liedjes die ik super leuk vind maar die op dit moment niet in de TOP50 staan. Soort alternatieve muziek.

 

Timeflies – Fall

Timeflies – All The Way

Shawn Mendes – Stiches

McBusted - Get Over It

Busted – Year 3000

The Wombats – Let’s Dance To Joy Division

The Wombats – Tokyo

Chef’Special – Peculair

Little Mix – Little Me

The Vamps – Mmm Bop

Little Mix – Change Your Life

The Vamps – Wild Heart

The Vamps – Can We Dance

Smallpools – Dreaming (Chainsmokers Remix)

MKTO – Classic

5 Seconds Of Summer – Heartache On The Big Screen

5 Seconds Of Summer – What I Like About You

The Vamps – Last Night

Timeflies – Monsters

Fith Harmony – Bo$$

 

Have fun met luisteren :)

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: