dinsdag 14 juli 2015

Foto wall met leuke mensen | DIY

Hoi,

Je hebt miljoenen foto’s maar geen ruimte of geen fotolijstjes om ze allemaal in te doen. Eén van de dingen dat je dan kan doen is er een DIY van maken. Een DIY voor je foto’s die je wilt ophangen. Het is veel leuker dan het in een lijstje doen, en het ziet er super schattig uit. Want zeg nou zelf, niets is leuker dan je favoriete herinneringen op te hangen aan een muur waar je dagelijks naar kan kijken.
 
Kijk snel mee hoe ik het gedaan heb,
 
 
 
De foto’s die ik heb gebruikt zijn allemaal foto’s met leuke mensen. Ik sta er niet één keer apart op. Een soort foto wall van foto’s met mensen. De foto’s heb ik expres zo klein gedaan omdat ik dan minder inkt gebruik. Ook vind ik het wel schattig eruit zo klein.
 
 
Alle foto’s heb ik uitgeprint via onze printer. Ik heb ze toen per stuk allemaal uitgeprint. Gelukkig dat ze even groot zijn, want ik knipte ze allemaal tegelijk. Heel handig! Ik heb aan de bovenkant van elke foto een klein stukje plakband gedaan, en het toen op mijn deur geplakt.
 
Dit is nu mijn volledige deur. Voorheen had ik er een papiertje hangen met ‘Hier slaapt een meisje dat verslaafd is aan 3FM dus stilte’. Nu hangen er allemaal leuke foto’s. Als ik weer met leuke mensen op de foto ga, ga ik die er bij plakken. Ik heb daarom expres de maten onthouden zodat het wel één geheel blijft.
Boven de foto’s heb ik ook nog twee posters van Domien Verschuuren er neer gehangen, ik ben fan van hem. En het paste precies met de maten.
 
Veel liefs,
Marit
 
 

Geen opmerkingen: