donderdag 23 juli 2015

Hoe ik muziek download voor op mijn telefoon.

Hoihoi,

De laatste tijd vind ik het veel fijner om op mijn telefoon muziek te downloaden inplaats via YouTube te luisteren. Als je namelijk van de YouTube app af gaat, stopt de muziek ook meteen. Ik download muziek via mijn laptop. Ik doe namelijk een kabeltje in mijn laptop naar mijn telefoon en zo kan ik heel handig bij mijn bestanden. Maar hoe download ik nou precies de muziek?
 
 
Als allereerst ga ik naar een YouTube video van een liedje dat ik wil downloaden. Deze keer is dat een liedje van Rondé in de remix. Ik kopieer de link van de website.
 
 
 
De link plak ik op een website om te converteren. Ik gebruik hiervoor een website genaamd: http://www.youtube-mp3.org/nl en die werkt heel snel en handig.
Je hoeft nu alleen nog maar op downloaden te drukken, en het op te slaan waar jij wilt. Super handig en snel ook nog eens.
 
Veel liefs,
Marit
 
 
 

Geen opmerkingen: