zaterdag 4 juli 2015

Ik heb geen les meer dit schooljaar!

Hello,

Laatste lessen zijn geweest, geen huiswerk meer. Geen verslagen, opdrachten, toetsen etc. Ik heb vakantie! En natuurlijk ben ik daar ontzettend blij mee.

Afgelopen schooljaar ging echt heel erg snel. Ik heb veel getekend in mijn agenda en dat leek me leuk om te laten zien.
 
 
Dit was mijn agenda het afgelopen schooljaar. Eerst was er zo’n insteekhoes maar na twee maanden liet dat al los. Toen heb ik het er gewoon opgeplakt. Eerst foto’s van vakantie, toen een leuke collage en nu al heel lang deze foto samen met Domien.
Die sticker heb ik van Domien gekregen. Ik had goed geraden welk nummer op één stond en ik kreeg vijf stickervellen. Dit hoofdje van Domien heb ik erop geplakt.


Dit heb ik bij 8 mei geschreven. 8 mei ging ik met een paar meiden naar 3FM toe. Ik heb daar echt een super leuke dag gehad vol met gezelligheid.
 
 

Dit was 23 mei. Ik ging toen namens Spotify en Samsung naar Zwolle toe om daar een miniconcert van Lucas Hamming mee te maken. Er waren heel weinig mensen en het was een soort huiskamer concert. Een hele leuke ervaring.
 
 

Bevrijdingsdag, 5 mei. Ik was eerst van plan om alleen naar Matt Simons te gaan vandaar dat Matt Simons groter staat. Ik ging naar het bevrijdingsfestival in Zwolle.
 
 
Dit is toch wel de allermooiste. Ik ging zaterdag 18 april naar VEED toe. VEED is een YouTube evenement waar YouTube als ware tot leven komt. Je kon er vooral mensen ontmoeten.
 
 
14 maart ging ik naar That’s Live toe van 3FM. Er werd eerst gezegd dat Thijs er was, vandaar het gekras omdat ik Thijs had opgeschreven inplaats van Frank. Het was een hele leuke dag in Hilversum!
 
 
En dit als allerlaatste. De laatste les dag!
 
Dit is de achterkant van mijn agenda. Bliep is een telefoonbedrijf en ik kreeg deze stickers opgestuurd. Vond het wel grappig staan.
 
Ben ik de enigste die altijd zo kleurrijk dingen maakt in een agenda? Ik ben bang van wel haha. Laat in de comments weten wat jij altijd doet met belangrijke leuke dagen, hoe markeer je dat?
 

 

Geen opmerkingen: