zaterdag 11 juli 2015

Inspiratie tips.

Hi allemaal,

Inspiratie is een moeilijke bron. Hoe vind je nou inspiratie en hoe kom je eraan. Vandaag ga ik een paar dingen behandelen die ik gebruik als ik geen of weinig inspiratie heb.
Bron: Puur vandaag
 
Het allereerste punt is niet denken ‘ik heb nu inspiratie nodig’ want dan komt het eigenlijk nooit. Zonder inspiratie kan je bijvoorbeeld moeilijk een blogpost plaatsen en dat kan stressvol zijn.

In tijdschriften vind je enorm veel inspiratie. In mode tijdschriften en kranten, er is overal inspiratie. Ik lees meestal even de Meiden door of de Girlz. Daar staan leuke blogpost idee├źn in.

Op internet is ook een hele boel te vinden. Ook al hoeft het niet specifiek met je blog te maken te hebben, het kan je inspireren. Een reclame over bikini’s kan je altijd brengen naar een artikel voor in de zomer.

Op andere blogs is ook veel inspiratie te vinden. Mensen kijken vast ook wel op jouw blog voor inspiratie. Inspiratie is namelijk om te delen, en je blog is ook om dingen te delen.

Als je een idee hebt, schrijf het dan op. Niets is irritanter dan een leuk artikel bedenken en later denken, wat had ik nou ook alweer? Opschrijven is een soort herinnering.

Hoe kom jij aan je inspiratie?

Geen opmerkingen: