zaterdag 25 juli 2015

Interview met Sabrina | Smashbooks

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kort interview met Sabrina die smashbooks maakt, en dat ook filmt voor video’s op haar kanaal. Benieuwd waardoor ze is begonnen en of ze haar smashbooks bewaart? Kijk dan snel verder,
 
 

Waar haal je je inspiratie vandaan voor je smashbook?
Vaak bekijk ik andere smashbook/scrapbook video’s en daar krijg ik inspiratie van, maar vaak improviseer ik wat!

Hoe ben je op het idee gekomen om een smashbook te maken?
Een vriendin van mij (Iris) liet mij een smashbook filmpje zien en ik wist dat zij de originele smashbook had en door haar ben ik eigenlijk begonnen met het smashbooken.

Hoeveel smashbooks heb je al vol gemaakt?
Ik heb nog geen enkel boek echt vol gemaakt. Maar 1 boek is zo dik dat ik er niet in veder durf te gaan, dus ik ben aan mijn tweede smashbook begonnen.

Bewaar je ook alle smashbooks?
Ja tuurlijk! Want ze staan vol herinneringen!

Waar haal o.a. je spullen vandaan om in je smashbook te doen?
De Action en de Hema zijn mijn lieveling craft winkels! Vaak verzamel ik ook kaartjes of andere kleine dingen van plekken waar ik ben geweest. 

Zijn er veel mensen door jou geïnspireerd geraakt met je smashbook video’s?
Ja! Ik vind het zo bijzonder en super leuk dat er ook andere mensen een smashbook begonnen zijn. Vaak zie ik video’s of filmpjes voorbij komen en dan herken ik wat dingen die ik zelf ook heb gemaakt!



Ik wil Sabrina bedanken dat ik het interview met haar mocht afnemen.

Morgen komt er weer een nieuw artikel,
Tot morgen!

1 opmerking:

Janneke zei

Super leuk die smashbooks! Nog nooit eerder van gehoord en gezien. Leuk interview ook. :)