dinsdag 28 juli 2015

Liedjes waarvan je rustig wordt.

Hoi allemaal,

Vandaag weer een artikel over muziek want ik ben de afgelopen weken echt steeds meer muziek gaan luisteren. Voorheen deed ik dat ook, maar ik merk dat ik in de vakantie meer muziek luister dan normaal. Vooral liedjes waarvan ik rustig word en die ik het allerliefst alleen luister met rust om me heen.
 
 

Hoog in de notering voor rustige muziek staat John Mayer. Ik vind John zijn muziek heel erg fijn. Eerder kende ik John zijn muziek nog niet maar ik hoorde steeds dat John Mayer favo muziek was bij Domien, dus ik dacht ik ga het eens luisteren. Sindsdien luister ik steeds vaker zijn muziek.
Op nummer twee staat Matt Simons. Hij heeft een enorm mooie stem en je merkt echt dat hij heel erg muzikaal is. Hij maakt liedjes op zijn ukelele maar ook op de piano en saxofoon. Vooral With You vind ik een heel mooi nummer.

Nummer drie is Ed Sheeran, iets bekender. Hij heeft heel veel nummers en ze zijn allemaal even mooi maar Photograph blijft toch wel mijn favoriet allertijden. Zijn stem dat uitkomt in zijn muziek is heel erg mooi. Ed Sheeran hoort wel bij één van de top artiesten van dit moment.
Maaike Outboter mag ik hierbij niet vergeten. Ze is bekend van Dat ik je mis van The Beste Singer Songwriter Van Nederland maar ze heeft nog een hele boel andere nummers zoals Anders. Dat is een heel mooi liedje. En ze heeft ook nog eens een hele mooie stem en ze zingt alles Nederlands.


Van welke liedjes wordt jij nou rustig?
 
Tot morgen.

Geen opmerkingen: