zaterdag 18 juli 2015

Summer Time | Tag

Hoi allemaal,

Ik heb al een hele lange tijd geen Tag meer gedaan, oeps. Vandaag heb ik dus weer eens een Tag voor jullie. Dit keer de Summer Time Tag bedacht door Serena Verbon van www.beautylab.nl. En natuurlijk mag je deze tag overnemen, leuks zelfs.

 


 
 
 
1. Wat is je meest legendarische zomerherinnering?

Oei. Dat is heel erg lastig.. Ik denk toch wel de dagen in Noorwegen. We sliepen aan de fjorden en dat uitzicht was zo ontzettend mooi. In de ochtend wakker worden aan een fjord, geweldig!

 

2. Noem je ijsjes Top 3?

Alweer zo’n lastige vraag! Dan kies ik op nummer 3 een cornetto aardbei. Op nummer 2 heb ik staan een twister. En dan op nummer 1 zo’n goedkoop pak ijsjes met chocolade en vanille ijs aan de binnenkant. Een heel pak voor 80 cent.

 

3: Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?

Ik kijk uit naar de leuke dingen die we gaan doen, alle tripjes en uitjes. We doen namelijk altijd super leuke dingen, zin in!

 

4: Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land?

Dan zou ik veel dagjes uit gaan inplaats van één vakantie. Bijvoorbeeld naar festivals of gewoon dagjes shoppen. In Nederland kan je je prima vermaken.

 

5: Noem je favoriete zomerliedje?

Daar hoef ik niet lang over na te denken. Rondé – Run met de East And Young Remix. Die is zo leuk!

 

6: Noem je favoriete zomerparfum zomernagellak?

Ik kies dan voor Hema – Long Lasting Collectie, en dan de licht blauwe kleur. Die is zo zomers en zo leuk!

 

7: Wat vind jij het grootste nadeel aan de zomer?

Het warme weer tijdens het slapen. Alles plakt namelijk. Ik lig zelf ook op zolder en daar schijnt de hele dag de zon erop. Soms is het zo moeilijk om daar te slapen dat ik slaap beneden in de woonkamer op de bank.

 

 
Wat ga jij doen deze zomer?

Geen opmerkingen: