maandag 13 juli 2015

Twee favoriete series.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over mijn favoriete twee series. Welke serieus volg ik nou eigenlijk? En waarmee kijk ik die series?
Faking It
De serie die ik het allerleukste vind is en blijft toch wel Faking it. Dit is de allereerste serie die ik helemaal heb afgekeken en ik moet nu wachten op een nieuw seizoen. Het gaat vooral over vriendschap. Ook wordt er indie/pop muziek gedraaid, en ik hou echt heel erg van indie/pop muziek.

New Girl
De tweede serie heet New Girl. Het is een hele grappig serie waar ik soms helemaal dubbel om lig. De serie gaat over een meisje dat bij een paar mannen gaat inwonen en ze is eigenlijk een en al raar. Maar dat is juist heel erg leuk.


Popcorn Time

Ik kijk mijn series met het programma Popcorn Time en ik gebruik uTorrent/Piratebay. Ik heb namelijk geen Netflix. Ik gebruik meer Popcorn Time dan uTorrent omdat het bij uTorrent het downloaden wat langer duurt.


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: