woensdag 15 juli 2015

Weekly Picture | #4

Hi allemaal,

Benieuwd wat ik de afgelopen week heb gedaan? Vandaag heb ik namelijk weer een Weekly Picture voor jullie. Dit keer nummer 4 en de periode is van 1 t/m 8 juli.
 
 

In deze week heb ik veel met de trein gereisd. Ik stapte steeds op bij het station Zwolle wat net vernieuwd is. Zoveel fijner dan kilometers lopen met de trappen. Nu waren er gelukkig roltrappen.
 
 
 
Woensdag 1 juli ben ik bij de Peperbus geweest. Het gebouw van NPO waar ook 3FM zit. Ik heb ook een kijkje mogen nemen in de studio. Super leuk was dat! Ik heb daar ook een apart artikel over gemaakt.
 
 
De afgelopen dagen waren zo ontzettend warm. Er was een echte hittegolf in Nederland. Na zoveel dagen regen mocht dat ook wel eens gebeuren.
 
 
 
Zaterdag ben ik weer met de trein geweest, naar Tessa. We zijn zaterdagavond naar het Betuws Spektakel geweest waar Domien Verschuuren en Tjitse Leemhuis (035HouseMafia) moesten optreden. Na afloop hadden we ook nog een Meet&Greet.
 
 
Maandag ging ik alle kaft van mijn boeken eraf halen want ik moest mijn boeken inleveren. Voelt toch wel fijn om dat te doen, lekker klaar met school!
 

 
Officieel vakantie hebben betekent veel YouTube video’s kijken!
 
 
 
Afgelopen woensdag ben ik naar de blauwe vingerdagen in Zwolle geweest samen met mijn oma. Helaas regende het heel vaak in de ochtend, in de middag werd het steeds droger gelukkig.
 
Veel liefs,
Marit <3>

Geen opmerkingen: