dinsdag 21 juli 2015

Weekly Picture #5

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een Weekly Picture voor jullie. Dit keer van 13 t/m 20 juli. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
 
 
Deze week heb ik veel geslapen. Ook al zet ik mijn wekker om 8, 9 en 10 uur. Ik word alsnog om 14 uur wakker. Op de een of andere manier slaap ik er doorheen of doe ik hem in mijn slaap uit. Nog even uitvogelen hoe dat toch kan..




Na zoveel mooi weer in Nederland, komt er ook altijd weer iets minder mooi weer. Deze dagen waren vooral grijs en grauw. Jammer.. want het is zomer!
 
 
Een beter dagje, vrijdag. Dan is het tijd voor een korte broek! Ik had deze korte broek aan van de HM en hij zit super fijn.




Ook ben ik deze week naar de Action geweest. Ik ging daarheen omdat ik een nieuwe map nodig had als logboek. Ik had een witte gekocht, en die helemaal onder getaped. Binnenkort daar een artikel over.
 
 

En toen werd het gelukkig iets mooier. En dat mag wel in Nederland!
 
 
Deze week heb ik ook een nieuwe schoolagenda voor 2015 en 2016 gekocht. Daar komt binnenkort ook een artikeltje over. Leuk!
 
 
En dan ook dit. Ik heb mijn wekkertje vroeg gezet, en ik ben in de ochtend naar Domien gaan luisteren. Hij doet voor 3 weken de ochtendshow omdat Giel op vakantie is. Ondertussen lees ik wat blogs, beantwoord ik mailtjes en app ik met anderen die ook wakker zijn voor Domien. Het is echt super leuk!


Wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen: