zondag 26 juli 2015

Zomervakantie verveling.

Hoihoi,

Zomervakantie. Heerlijk is dat. Maar je gaat je ook snel vervelen helaas. Welke dingen kan je nou gaan doen als je je verveelt deze zomervakantie?



Allereerst series kijken natuurlijk. Series of films konden niet altijd omdat je tijd nodig had voor je schoolwerk. Maar nu heb je geen schoolwerk, dus alle tijd voor series en films! Pak de cola en popcorn erbij en vermaak je.

Deze zomer zijn er heel veel festivals waar jij heen kan gaan. Er zal er vast eentje bij jou in de buurt zijn. Er zijn vast vrienden of vriendinnen die met je mee willen omdat hun zich ook vervelen.

Begin een eigen blog net zoals mij. Ik verveelde me ook in de vakantie van februari 2014 en toen ben ik mijn blog gestart. Sindsdien blog ik dagelijks en verveel ik me ook niet in de vakanties.

Ben je meer op de videotour dan met typen, kan je ook beginnen aan een YouTube kanaal net zoals velen je voor zijn gegaan. Super leuk!

Een eigen verhaal schrijven is ook leuk om te doen in de zomervakantie. Het hoeft niet eens een fictie verhaal te zijn maar kan ook een soort dagboek van jezelf. Experimenteer er eens mee.

 

Wat ga jij doen deze zomervakantie?

Geen opmerkingen: