vrijdag 28 augustus 2015

3 THINGS | Tag

Hoi allemaal,

Ik zag een super leuke TAG voorbij komen bij www.veracamilla.nl en het leek me leuk om die ook te doen. Het is een leuke persoonlijke TAG en die mogen jullie natuurlijk ook overnemen! Graag zelfs.
 

 

Drie dingen in mijn tas:

Standaard altijd mijn telefoon. Ik kan niet zonder mijn telefoon want ik ben echt verslaafd. Als ik mijn telefoon niet mee heb, voel ik me gelijk al zo leeg. Ik doe mijn telefoon ook nooit in mijn broekzak, altijd in mijn tas of jaszak.

 

Oordopjes. Ik ben net zo verslaafd aan oordopjes als aan mijn telefoon. Ik gebruik mijn oordopjes om muziek te luisteren maar ook om radio te luisteren (dat kan niet zonder oordopjes i.v.m. bereik) en ik kijk er ook YouTube video’s mee.

 

Daarnaast heb ik ook graag mijn portemonnee mee. Ook al ben ik niet van plan om iets te gaan kopen, dan heb ik tenminste altijd wat bij me. Ook zitten daar allerlei pasjes in zoals mijn schoolpasje die ik dan wel vaker gebruik.

 


 
Drie dingen op mijn bureau:

Als allereerst mijn laptop. Ik gebruik mijn laptop elke dag want ik blog er ook mee, ik kijk er radio mee en ik gebruik sociale media. Ook gebruik ik al een lange tijd Whatsapp op mijn laptop. Typen gaat nu veel makkelijker.

 

Een pennenbakje. Ik heb altijd een pennenhouder achtig iets op mijn bureau staan want normaal ben ik altijd mijn pennen kwijt als ik ze weer eens nodig heb. Ook zit daar een schaar in en andere stiften.

 

Mijn boxjes gebruik ik ook en die staan ook op mijn bureau. Ik vind namelijk het geluid via mijn laptop niet altijd even goed en ik sluit mijn laptop daardoor ook vaak aan op mijn boxjes. Niet alleen het geluid is beter maar ook veel mooier.

 


 
Drie favoriete meubelen in huis:

Wat toch wel op nummer één staat is mijn bed. Ik kan echt dagen lang in mijn bed blijven liggen met een serie erbij en wat lekkers. Ik slaap elke dag super goed op dat bed en mijn dekbed is mijn allerbeste vriend.

 

De eetkamer stoelen bij ons in de kamer. Die zitten echt super comfy en je kan er mee wegrijden, niet dat ik dat elke keer doe maar dan heb je een idee. Ze zitten heel fijn en ook precies mijn lengte qua benen.

 

De banken bij ons in de woonkamer, heerlijk zitten die. Ze zitten net zo fijn als de eetkamerstoelen. Ook kan ik daar lekker onderuit gaan liggen en kijken naar YouTube op de tv. Heerlijk vind ik dat.

 


 
Drie blogs die ik elke dag bezoek:
De eerste is toch wel Teske. Ze is echt een voorbeeld voor me. Ze schrijft gewoon over dingen die ze leuk vindt. Haar onderwerpen verschillen altijd. De ene keer gaat het over koeien en de andere keer over hoe ze in het leven staat.



Mascha van Beautygloss bezoek ik ook dagelijks. Een iets meer beauty-gerelateerde blog maar alles is uitgewerkt in de puntjes. Ik kan wel zeggen dat Mascha de moeder is onder alle bloggers van Nederland.



De derde is toch wel Jiami. Haar blog is ook in de puntjes uitgewerkt en ze is heel erg professioneel. Jiami heeft op een paar dagen na, dezelfde leeftijd als mij. De meesten die zo groot zijn, zijn wat ouders behalve Jiami.

 


 
Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:

Het klinkt misschien heel raar, maar een jingle van 3FM. De jingle van Rob Stenders/Rob Radio. Hij zingt over een potlood en een beer, als ik die ook maar één seconde hoor krijg ik die niet meer uit mijn hoofd.

 

Golden van The Brahms blijft ook zo lekker hangen. Hij was een paar weken geleden megahit op 3FM en hij werd bij mij plat gedraaid. Je kan lekker los gaan op het nummer en de beat zit er goed in.

 

Ook een liedje die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen is Freedom van Pharrel Williams. Als je daar een keer aan begint, krijg je dat niet uit je hoofd. Dit liedje was ook megahit bij 3FM en ik heb dat liedje ook heel erg vaak gehoord. Hij blijft ook zo lekker hangen.

 


 
Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:

Ik denk op dit moment aan wat ik zometeen voor lekkers ga pakken. Ik heb namelijk op dit moment behoorlijke trek gekregen. Nadat dit artikel klaar is, ga ik even beneden kijken wat ik ga eten.

 

Ook denk ik aan dat het nu al super snel donker is geworden ook al is het nog maar half negen. Maar dat komt omdat er een hele donkere wolk buiten hangt.

 

Ook denk ik er aan om misschien de gordijnen dicht te doen en mijn lamp volop aan te doen want niets is irritanter dan een vel laptop scherm, en daarop steeds te moeten kijken.

 

 

Voor jullie de vraag,

Noem 3 favoriete quotes.


Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: