donderdag 27 augustus 2015

(Beach)party | Gastartikel Rachel Girlscene

Hoi,

Vandaag heb ik een gastartikel voor Marit. Dit artikel heb ik net ook op Girlscene gezet waarop ik mijn eigen artikelen zet.

Het is zomer, de avonden worden langer & warmer en dus tijd voor een feestje! Je nodigt je beste vrienden en vriendinnen uit, maar wat heb je nog meer nodig?



- De perfecte plek. Tja, waar is dat? Je kunt het feestje op het strand geven, houd wel rekening met alle andere mensen op het strand. Je zou ook de vriend of vriendin met de ‘grote tuin’ kunnen vragen of jullie daar het feestje kunnen geven. Mijn tip is; zorg dat je altijd iets overdekt hebt, bijvoorbeeld een partytent(je), zo heb je altijd iets tegen de regen op deze warme zomeravonden.




- Food. Het eerste belangrijke punt; Ga geen heel buffet maken zodat mensen hun diner erbij krijgen. Een paar kleine snackjes is voldoende, je kunt met iedereen afspreken dat ze allemaal een snack meenemen. Dit kan een cakeje zijn, stukken watermeloen of ijsjes, no matter! Met het drinken zou ik zorgen voor water, ranja en misschien een sapje, maar koop geen liters Cola & Sprite, ten eerste vult dit heel snel, en dat is zonde van alle hapjes, en je word er ook nog eens misselijk van.




- Muziek. Een paar boxen is genoeg! De muziek moet niet op de voorgrond spelen, als jullie willen gaan dansen kan het geluid iets harder, maar niet zo hard dat jullie elkaar bijna niet kunnen verstaan  en de boze buurman de tuin in komt om te vragen of het misschien zachter kan.




- Outfit. Wat trek je aan? Als het een thema feestje is, dan hoef je niet lang voor je kast te gaan staan. Trek iets aan waar jij je fijn in voelt, waarin je kunt bewegen en zorg ook voor een vestje of jasje, voor als het ’s avonds koud wordt. Wat ik leuk vind is om een korte broek, zo’n sportkleding stofje, aan te trekken, een (beetje doorschijnend) shirtje erop en daaronder mijn bikinitop.





Liefs,
Rachel.

Geen opmerkingen: